Jag orkar inte med det här längre

Hur fan kunde du? Blir så jävla förbannad. Trodde du var min vän och att du ville mitt bästa. Men hur kan du hålla undan ngt sånt om du vet hur mycket det betydde för mej? Allt jag sa till dej och som jag kände och trodde, visste du inte var sant. Men du sa ingenting. Hur kan man göra ngt sånt mot sin bästa vän!? Det känns i hela mej, vet nt om jag ska gråta erl skratta åt allt ihop. Vill hålla god min, men det kommer inte hålla länge till. Klarar inte av det här längre, ska fan skita i allt! Vet inte vad som händer. Men en sak vet jag. Ni båda har sårat mej otroligt och ingenting kommer bli som förrut.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur är det gumman ? Ringer dej imorgon ? <3

2010-09-18 @ 00:32:07
URL: http://amandahaggstrom.blogg.se/
Postat av: pamela

gud va bra att det löste sig o förlåt igen!

INGEN SKA FÅ FÖRSTÖRA VÅR VÄNSKAP IGEN, ALDRIG NÅGONSIN!

älskar dig bästavän <3

2010-09-20 @ 17:55:33
Postat av: Celina

Jaa, herregud! Hur fan kunde vi låta någon så obetydlig LITEN skit riskera våran vänskap? Vi två livet ut, älskar dej Pam!

2010-09-20 @ 19:25:07
URL: http://celiinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0