Fredag

Haft en bra dag? Min dag har iaf rullat på som vanligt, fick sluta 40min tidigare vilket var riktigt skönt.

Asso jag känner att jag har lagt ner väldigt lite tid på bloggen nu. Men jag har knappt tid. Ska verkligen försöka att lägga ner lite mer tid. Förresten, jag såg era kommentarer om hur jag ska få bloggen mer intressant och det var väl bra tips jag fick.
Juste! Min lillasyster Elize vann "veckans blogg" på FEBBS,  så besök gärna systers blogg!

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Stannar antagligen bara hemma och tar det lugnt, vädret e ju skit också. Men imorn ska jag hem t Amanda på "tjejmiddag" elr vad man ska säga. Så de kmr massa roliga och ska sova där och så. Kommer bli skitkul!



Ha en awsome fredagskväll, ni får leva ut den lite för mej också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0