Låt mej vara

Hejsan :)

Läste precis de nya kommentarerna och blev faktiskt lite halvt irriterad. Bilden jag la upp härom dan va verkligen inte för att visa upp nånting!
Tyckte bara bilden blev cool. Och ni som kommenterar vågar ju tydligen inte heller stå för vad ni tycker och säger eftersom ni kommenterar anonymt. Men om detta stör er så tar jag helt enkelt bort bilden.

Okej nu har jag fått skriva av mej lite..

Dagen rullade på som vanligt. Kom hem och pluggade och nu snart ska jag ut med Sofia en stund hoppas jag. Just nu sitter man vid facebook med musik.

Nej asso förlåt men har verkligen ingen blogglust längre.







Kommentarer
Postat av: elli<3

haha, lite rolig face puss <3

2010-10-14 @ 15:44:29
URL: http://asomialltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0