Jag älskar dej

Mitt hjärta bultar jag vet inte vad som händer, har klättrat högt fan har blod på mina händer och mitt inre det skriker. Det skriker av rädsla, har tappat hoppet långt bort som jag själv sa.
Snälla säg mej varför ska det bli såhär? Du var han du var Det, du var allt som fanns där men du sumpa din chans, du slet mitt hjärta isär och nu sitter jag här i denna iskalla värld.

Blicken fastnar och jag fryser till, kollar ut genom fönstret och jag tänker till. Säg mej varför? Bara låter jag folk trycka ner mej under ytan se mitt öde som sålt.
Det var ju Vi, ingen annan än Oss, men du sket i vårat löfte eftersom nu krossar du oss. Är du nöjd nu? Var det dehär du ville? 

Vad ska jag göra, snälla säg mej det. Ska jag börja om kan jag lita på dej mer, när du ljög för mej flera gånger om igen. Fan jag blev så förstörd att jag knappt hitta hem. Så är du glad? Har du fått som du vill? Jag hoppas själv du förstår vad detta leder till. Jag kan va ärlig mot dej, jag har fallit ner i gråt, undrat varför mot mej? Vad har jag gjort för att förtjärna allt dehär?

Jag älskar dej, men snart är slutet här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0