I'm back!

Nämen Tjenare!

Saknat mej? Tog en liten minipause som ni kanske har märkt. Hade nt riktigt tid för bloggen, men nu jävlar!

Har vart en ganska chill dag idag, men har sjukt mycket läxor så har spenderat min kväll åt plugg-.-.
Imorn e de studiedag, fan va najs! Så ska iväg och träffa en person och senare blir det antagligen mer plugg. Det är sjukt mycket skola just nu, så njuut nu medans ni kan alla som inte går i åttan, haha.
Igår var det ju dans, kul som vanligt. Lärde oss lite nya moves. Och så fick man ju träffa älsklingen Amanda! Älskar måndagar numera.

Nä, nu ska jag väl fortsätta mysa i mina "uggs" tills House börjar :)

Tjingling!

Outfit




Bullbakning hos Selma, slutade me att vi var dränkta i mjöl x)
Haha, älskar dej gumman









Kommentarer
Postat av: Anonym

vrf ser din mage så konstig ut

2010-10-06 @ 12:29:08
Postat av: Celina (den som har bloggen)

Haha va? Asso de e bara min halsduk som ser lite wierd ut, jag vet x)

2010-10-06 @ 16:25:46
URL: http://celiinaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är dina skor och jeans köpta ? :)

2010-10-06 @ 16:34:53
Postat av: Celina

Båda kommer från H&M ;)

Vem är du förresten?

2010-10-06 @ 17:59:37
URL: http://celiinaas.blogg.se/
Postat av: Alina :P

snygg style selma har när hon typ sätter på ugnen ;)

2010-10-12 @ 19:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0