Fredag

Hej!

Äntligen fredag! Dagen rullade på ganska sådär lagon fort. På väg hem från skolan gick jag bakom en riktigt sjukt het kille, som visar sig bo i porten bredvid mej! Vilken tur man kan ha ibland asso :D
Iaf så va jag hemma en stund innan jag och Sofia åkte upp till Vällingby, hon skulle köpa lite saker där och så. Gled runt där i nåra timmar innan vi stack hem.
Imorn ska jag egentligen ut, men ingen rolig verkar kunna så vi får väl se om det blir ngt elr nt.








HA EN MYS FREDAGSKVÄLL

Kommentarer
Postat av: Guess who i am

En sak du är väldigt dålig på det är att blogga!

2010-10-10 @ 19:26:40
Postat av: Anonym

den första bilden på dig och sofia är du väldigt lik din syrra, elize* speciellt ansiktet asså..skit likt :D

2010-10-16 @ 18:04:49
Postat av: ricky

celina jag diggar din gött ska vi knulla

2010-10-27 @ 16:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0